Home » Hanafi Fiqh » Askimam.org » If the couple do not consummate their marriage, is it permissible to do Walima?

If the couple do not consummate their marriage, is it permissible to do Walima?

Answered as per Hanafi Fiqh by Askimam.org

Assalamualaikum Sir, I wanna know that if the couple do not consummate their marriage, is it permissible to do valima?? Or valima must b done after consummation??? 

One more question , if it is proved that husband is impotent, then, wt should a girl need to do, Islamically, she need to leave him by taking khula or else should stay with him entire life knowing he can’t spread the ummah?

Answer

In the Name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful.

As-salāmu ‘alaykum wa-rahmatullāhi wa-barakātuh. 

The Sunnat time for Walima is after consummating the marriage. If a walima is observed before consummating the marriage, the Walima will be valid.[i]

A woman whose husband is impotent may request the husband to issue a divorce. If the husband does not issue a divorce, then she may request Khula wherein the wife returns the Mahr in order to be separated from the husband[ii]. If he also does not cooperate in this too, then she may approach the Ulama body and request for an annulment (Faskh) of her Marriage. The Ulama will follow the procedures of Fashkhe Nikah.[iii] 

And Allah Ta’āla Knows Best

Ridhwan Ur Rahman

Student Darul Iftaa
Cardiff, Wales, UK

Checked and Approved by,
Mufti Ebrahim Desai.


[i] الفتاوى الهندية (5/ 343)

وَوَلِيمَةُ الْعُرْسِ سُنَّةٌ، وَفِيهَا مَثُوبَةٌ عَظِيمَةٌ وَهِيَ إذَا بَنَى الرَّجُلُ بِامْرَأَتِهِ يَنْبَغِي أَنْ يَدْعُوَ الْجِيرَانَ وَالْأَقْرِبَاءَ وَالْأَصْدِقَاءَ وَيَذْبَحَ لَهُمْ وَيَصْنَعَ لَهُمْ طَعَامًا، وَإِذَا اتَّخَذَ يَنْبَغِي لَهُمْ أَنْ يُجِيبُوا، فَإِنْ لَمْ يَفْعَلُوا أَثِمُوا قَالَ – عَلَيْهِ السَّلَامُ -: «مَنْ لَمْ يُجِبْ الدَّعْوَةَ، فَقَدْ عَصَى اللَّهَ وَرَسُولَهُ، فَإِنْ كَانَ صَائِمًا أَجَابَ وَدَعَا، وَإِنْ لَمْ يَكُنْ صَائِمًا أَكَلَ وَدَعَا، وَإِنْ لَمْ يَأْكُلْ أَثِمَ وَجَفَا» ، كَذَا فِي خِزَانَةِ الْمُفْتِينَ.

وَلَا بَأْسَ بِأَنْ يَدْعُوَ يَوْمَئِذٍ مِنْ الْغَدِ وَبَعْدَ الْغَدِ، ثُمَّ يَنْقَطِعُ الْعُرْسُ وَالْوَلِيمَةُ، كَذَا فِي الظَّهِيرِيَّةِ

الفتاوى السراجية ص.330

رجل بنى بامراته ينبغي ان يتخذ وليمة، لان الوليمة سنة

اعلاء السنن: ج.11 ص.10

باب استحباب الوليمة و كون وقته بعد الدخول:

وقل في فتح الباري: وحديث انس في هذا الباب صريح في انها أي الوليمة بعد الدخول

الاختيار لتعليل المختار (4/ 176)

قَالَ: (وَوَلِيمَةُ الْعُرْسِ سُنَّةٌ) قَدِيمَةٌ وَفِيهَا مَثُوبَةٌ عَظِيمَةٌ، قَالَ – عَلَيْهِ الصَّلَاةُ وَالسَّلَامُ -: «أَوْلِمْ وَلَوْ بِشَاةٍ» ، وَهِيَ إِذَا بَنَى الرَّجُلُ بِامْرَأَتِهِ أَنْ يَدْعُوَ الْجِيرَانَ وَالْأَقْرِبَاءَ وَالْأَصْدِقَاءَ وَيَذْبَحَ لَهُمْ وَيَصْنَعَ لَهُمْ طَعَامًا.

البناية شرح الهداية (12/ 84)

(قال: ومن دعي إلى وليمة) ش: أي قال في ” الجامع الصغير “: والوليمة طعام الزفاف

المساءا البدرية المنتخبة من الفتاوى الظهيرية (2/475)

اذا بنى رجل امرءته ينبغي ان يتخذ وليمة،.

فتاوی عثمانی جلد 2 – صفحہ نمبر: 302

ولیمہ کی شرعی حیثیت اور اس کا وقت مسنون

                    سوال:۔ ذی استطاعت پر ولیمہ کرنا سنت مؤکدہ ہے یا غیر مؤکدہ ؟ اور ایسا ولیمہ جو نکاح کے دس دن یا چار ،پانچ دن کے بعد کیا جائے یہ بھی مسنون وجائز ہوگا یا نہیں ؟ اور ایسے ولیمہ کے کھانے کے لئے جانا جائز ہے یا نہیں ؟اور ولیمہ کب تک کیا جاسکتا ہے ؟

                    جواب :۔ ولیمہ کرنا سنت مؤکدہ ہے ، اس کا وقت مسنون زفاف کے بعد ہے ، جس قدر جلد کیا جائے اتنا ہی سنت سے قریب ہوگا ،، چار ، پانچ دن کے بعد ولیمہ کیا جائے تو سنت ولیمہ ادا ہوجائے گی

ولیمہ کا وقت مسنون بعد الدخول ہے۔

قال السبکی : والمنقول من فعل النبی ا انها بعد الدخول ، وفی حدیث انس رضی اللّٰہ عنہ عند البخاری وغیرہ التصریح بانھا بعد الدخول لقولہ أصبح عروسا بزینب فدعا القوم ۔[بذل المجھود ،ج:۲،ص:۳۲]۔(۱) السنۃ فی الولیمۃ ان تکون بعد البناء وطعام ماقبل البناء لا یقال لہ : ولیمۃ عریبۃ [فیض الباری ، ج:۴،ص:۳۰۰]۔(۲)

                    جن حضرات نے عند العقد اور عقب العقد ولیمہ کو مسنون کہا ہے ، ان کا مطلب یہ معلوم ہوتا ہے کہ ان اوقات میں ولیمہ کرنے سے سنت ولیمہ ادا ہوجاتی ہے،جس طرح مسواک کے مسئلے میں (کہ برش کرنے سے سنت سواک ادا ہوتی ہے ، سنت آلہ ادا نہیں ہوتی ) ، اسی طرح یہاں سنت ولیمہ ادا ہوگئی ، مگر سنت وقت ادا نہیں ہوئی ، یعنی ولیمہ وقت مسنون میں ادا نہ ہوگا ، لیکن عقد نکاح سے پہلے ’’ولیمہ‘‘ کی کوئی اصل نہیں ، اس کے جو دلائل بیان کئے گئے ہیں وہ تمام محل نظر ہیں ،’’عند‘‘ اور’’لدی‘‘  کا فرق اس وقت ہوتا ہے جب کہ’’عند‘‘  مکان میں مستعمل ہو ، ظرف اطلاق قبل کے معنی پر نہیں ہوتا ، عند طلوع ، بعد طلوع ، عند الغروب ، عند الاصفرار میں بڑا فرق ہے ، نہ’’ہبہ‘‘سے نکاح کا منعقد ہونا یہ معنی رکھتا ہے ،فالحاصل ان النکاح ینعقد بالھبۃ اذا کان علی وجہ النکاح ،بحر [ج:۳،ص:۲۲]

كتاب الفتاوى 4/419

آپ کے مساءل اور ان کا حل(6/309)

فتاوى محمودية 12/141

[ii] الفتاوى الهندية (1/ 488)

الْخُلْعُ إزَالَةُ مِلْكِ النِّكَاحِ بِبَدَلٍ بِلَفْظِ الْخُلْعِ كَذَا فِي فَتْحِ الْقَدِيرِ

[iii] آپ کے مساءل اور ان کا حل(5/389)

فتاوى قاضيخان – دار الكتب العلمية – 1/356

نكاح العنين جاءز فان علمت المرؤة وقت النكاح انه عنين لا يصل الى النساء لا يكون لها حق الخصومة كما لو علم المشترى بالعيب وقت البيع، وان لم تعلم وقت النكاح وعلمت بعد ذلك كان لها حق الخصومة ولا يبطل حقها بترك الخصومة

حيله ناجزه 43-50

This answer was collected from Askimam.org, which is operated under the supervision of Mufti Ebrahim Desai from South Africa.

Read answers with similar topics: