Home » Hanafi Fiqh » Askimam.org » Eat food of Hindu or Shia

Eat food of Hindu or Shia

Answered as per Hanafi Fiqh by Askimam.org

Is it permissible to eat food in a Hindu’s house or a Shia’s house in Pakistan if he has cooked meat or chicken? What if he has cooked vegetables and fish?

Will the ruling be any different if i was living in a non-muslim country?

Answer

In the Name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful.

As-salāmu ‘alaykum wa-rahmatullāhi wa-barakātuh.

A Muslim should exercise  extreme precaution in his halal consumption. He should ensure his food is halal beyond doubt. Hindus and Shias cannot be trusted in issues of halal. It is also not permissible to eat vegetables and fish prepared by them as they do not know the intricacies of halal, for example, contamination through use of dishes and cutlery etc. A Muslim living in a non Muslim country is able to take precaution and  prepare his own halal food. 

And Allah Ta’āla Knows Best

Syed Haneef Ahmed

Student Darul Iftaa

New York, U.S.A

Checked and Approved by,

Mufti Ebrahim Desai.

الفتاوى الهندية (5/ 347)

قال محمد – رحمه الله تعالى – ويكره الأكل والشرب في أواني المشركين قبل الغسل ومع هذا لو أكل أو شرب فيها قبل الغسل جاز ولا يكون آكلا ولا شاربا حراما وهذا إذا لم يعلم بنجاسة الأواني فأما إذا علم فأنه لا يجوز أن يشرب ويأكل منها قبل الغسل ولو شرب أو أكل كان شاربا وآكلا حراما وهو نظير سؤر الدجاجة إذا علم أنه كان على منقارها نجاسة فإنه لا يجوز التوضؤ به والصلاة في سراويلهم نظير الأكل والشرب من أوانيهم إن علم أن سراويلهم نجسة لا تجوز الصلاة فيها وإن لم يعلم تكره الصلاة فيها ولو صلى يجوز ولا بأس بطعام اليهود والنصارى كله من الذبائح وغيرها ويستوي الجواب بين أن يكون اليهود والنصارى من أهل الحرب أو من غير أهل الحرب وكذا يستوي أن يكون اليهود والنصارى من بني إسرائيل أو من غيرهم كنصارى العرب ولا بأس بطعام المجوس كله إلا الذبيحة، فإن ذبيحتهم حرام ولم يذكر محمد – رحمه الله تعالى – الأكل مع المجوسي ومع غيره من أهل الشرك أنه هل يحل أم لا وحكي عن الحاكم الإمام عبد الرحمن الكاتب أنه إن ابتلي به المسلم مرة أو مرتين فلا بأس به وأما الدوام عليه فيكره كذا في المحيط.

وذكر القاضي الإمام ركن الإسلام علي السغدي أن المجوسي إذا كان لا يزمزم فلا بأس بالأكل معه وإن كان يزمزم فلا يأكل معه لأنه يظهر الكفر والشرك ولا يأكل معه حال ما يظهر الكفر والشرك ولا بأس بضيافة الذمي وإن لم يكن بينهما إلا معرفة كذا في الملتقط.

وفي التفاريق لا بأس بأن يضيف كافرا لقرابة أو لحاجة كذا في التمرتاشي.

ولا بأس بالذهاب إلى ضيافة أهل الذمة هكذا ذكر محمد – رحمه الله تعالى – وفي أضحية النوازل المجوسي أو النصراني إذا دعا رجلا إلى طعامه تكره الإجابة وإن قال اشتريت اللحم من السوق فإن كان الداعي نصرانيا فلا بأس به وما ذكر في النوازل في حق النصراني يخالف رواية محمد – رحمه الله تعالى – على ما تقدم ذكرها كذا في الذخيرة.

 

 ہندو کے ہوٹل سے کھانا کھانا

اگر ہندوؤں کے برتن پاک ہو اور یقین ہو کہ وہ کوئی غلط چیز استعمال نہیں کرتا تو اسکے ہوٹل گھر یا دوکان میں کھانا جائز ہے۔ 

(168/7) آپکے مسائل اور انکا حل 

ہندوؤں کا کھانا انکے برتنوں میں کھانا

اگر ہندوؤں کے برتن پاک ہوں اور یہ بھی اطمینانا ہو کہ وہ کوئی حراما یا نہ پاک چیز کھانے میں نہیں ڈالتے تو انکی دوکان سے کھانا کھانے میں کوئی حرج نہیں ہے۔ 

(83/1) آپکے مسائل اور انکا حل

شیعوں اور قادیانیوں کے گھر کا کھانا

شیعوں کے گھر حتی الوسع نہیں کھانا چاہیے۔ 

(83/1) آپکے مسائل اور انکا حل

شیعہ کے ہاں کھانا

شیعہ زندیق ہیں لہذا انسے کسی قسم کا تعلق جائز نہیں ہے انکے گھر سے کوئی چیز کھانا غیرت ایمانیہ کے خلاف اور نہ جائز ہے البتہ بوقت ضرورت شدیدہ جائز ے مگر گوشت کے بارے میں چونکہ کچھ تفصیل ہے اس لئے اس سے احتراز واجب ہے۔  

(122/8) احسن الفتاوی 

غیر مسلم کی دعوت، ہندو شادیوں کی دعوت قبول کرنا اور کھانا جائز ہے یا نہیں

یہ معاملات کے قبیل سے جیسا کہ بیع شرائ لیندین درست ہے یہ دعوت کرنا اور کھانا بھی درست ہے جبکہ کوئی حاجت داعی ہو(یعنی بلا ضرورت ان لوگوں سے اختلاط اور تعلقات مکروہ ہیں) اور وہ کھانا پاک ہو اما من حاجۃ داعیۃ فینبغی الاحتراز عنہ فتاوی ہندیہ میں ہے “ولا باس بضیافۃ الذمی وان لم یکن بینہما الا معرفتہ کذا فی الملتقط و فی التفاریق لا باس ان یضیف کافرا لقرابۃ او حاجۃ کذا فی التمرتاشی”

(107/27) فتاوی محمودیہ 

غیر مسلم کے گھر دعوت 

غیر مسلم بھایوں سےبھی انسانی اخوت کا رشتہ موجود ہے اس لئے انکو مدعو کرنا بھی جائز ہے بلکہ بہتر ہے اور انکی دعوت کہ قبول کرنا بھی درست ہے بشرط یہ کہ کھانے میں کوئی حرام یا مشتبہ چیز نہ ہو۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے متعدد بار غیر مسلموں کو اپنا مہمان بنایا اور خود ایک یہودیہ کی دعوت قبول فرمایا فقہائ نے بھی اس کو جائز قرار دیا ہے،  ان اجابۃ دعوت اھل الذمۃ مطلقۃ فی الشرع

(202/6) کتاب الفتاوی


This answer was collected from Askimam.org, which is operated under the supervision of Mufti Ebrahim Desai from South Africa.

Read answers with similar topics: