Question
Assalamu Alaikum,
Mufti Saab, wanted to know if it is permissible to sleep in the masjid without any pretext or reason, if it is permissible than is there any reward for it?
Answer
In the Name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful.
As-salāmu ‘alaykum wa-rahmatullāhi wa-barakātuh.
The Masjid is the house of Allah. One should show reverence and honour the Masaajid.
It is Makrooh (disliked) to sleep in the masjid without any reason.
However, if one enters the masjid with the intention of Iatikaaf, then he is permitted to sleep in the masjid. Accordingly, travellers and brothers involved in the work of Da’wah and other Islamic programmes are permitted to sleep in the Masjid. One should place a sheet underneath to prevent the Masjid from getting besmirched or soiled. Though it is still preferable to sleep outside the Masjid boundary.[1]
Imaam Bukhari Rahimahullah mentions the following narration:
قَالَ أَخْبَرَنِي عَبْدُ اللَّهِ، أَنَّهُ كَانَ يَنَامُ وَهْوَ شَابٌّ أَعْزَبُ لاَ أَهْلَ لَهُ فِي مَسْجِدِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم.
Translation: `Abdullah bin `Umar Radhiallahu Anhu said: I used to sleep in the mosque of the Prophet (ﷺ) while I was young and unmarried.
(Saheeh Al-Bukhari)
And Allah Ta’āla Knows Best
Mufti Muhammad I.V Patel
Darul Iftaa Mahmudiyyah
Lusaka, Zambia
الفتاوى سراجيه الصفحة ٣١٣
وَيُكْرَهُ النَّوْمُ وَالْأَكْلُ فيه لِغَيْرِ الْمُعْتَكِفِ وإذا أَرَادَ أَنْ يَفْعَلَ ذلك يَنْبَغِي أَنْ يَنْوِيَ الِاعْتِكَافَ فَيَدْخُلَ فيه وَيَذْكُرَ اللَّهَ تَعَالَى بِقَدْرِ ما نَوَى أو يُصَلِّيَ ثُمَّ يَفْعَلَ ما شَاءَ
الفتاوى الهندية – ط. دار الفكر (5/ 321)
وَيُكْرَهُ النَّوْمُ وَالْأَكْلُ فيه لِغَيْرِ الْمُعْتَكِفِ وإذا أَرَادَ أَنْ يَفْعَلَ ذلك يَنْبَغِي أَنْ يَنْوِيَ الِاعْتِكَافَ فَيَدْخُلَ فيه وَيَذْكُرَ اللَّهَ تَعَالَى بِقَدْرِ ما نَوَى أو يُصَلِّيَ ثُمَّ يَفْعَلَ ما شَاءَ كَذَا في السِّرَاجِيَّةِ وَلَا بَأْسَ لِلْغَرِيبِ وَلِصَاحِبِ الدَّارِ أَنْ يَنَامَ في الْمَسْجِدِ في الصَّحِيحِ من الْمَذْهَبِ وَالْأَحْسَنُ أَنْ يَتَوَرَّعَ فَلَا يَنَامُ كَذَا في خِزَانَةِ الْفَتَاوَى
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (2/ 448)
(وخص) المعتكف (بأكل وشرب ونوم وعقد احتاج إليه) لنفسه أو عياله فلو لتجارة كره
(قوله وخص المعتكف بأكل إلخ) أي في المسجد والباء داخلة على المقصور عليه بمعنى أن المعتكف مقصور على الأكل ونحوه في المسجد لا يحل له في غيره، ولو كانت داخلة على المقصور كما هو المتبادر يرد عليه أن النكاح والرجعة غير مقصورين عليه لعدم كراهتهما لغيره في المسجد
واعلم: أنه كما لا يكره الأكل ونحوه في الاعتكاف الواجب فكذلك في التطوع كما في كراهية جامع الفتاوى ونصه يكره النوم والأكل في المسجد لغير المعتكف وإذا أراد ذلك ينبغي أن ينوي الاعتكاف فيدخل فيذكر الله تعالى بقدر ما نوى أو يصلي ثم يفعل ما شاء. اهـ
العرف الشذي شرح سنن الترمذي (1/ 322)
يكره النوم في المسجد للمقيم عندنا وعند غيرنا ويجوز للمسافر، وأما نوم ابن عمر فكان لأنه
لم يكن له بيت وكان عزباً، وكذلك ثبت النوم عن بعض الصحابة في شرح مسلم للنووي وحملوه على حالة العذر
فتاویٰ رحیمیہ جلد ٩ صفحہ ١٠٩
مسجد میں معتکف اور مسافر کے علاوہ اوروں کو سونے کی اجازت نہیں ہے ، فقہاء کرام رحمہم اﷲ نے مکروہ لکھا ہے
صفحہ ١٢٢
تبلیغی جماعت والے اگر مسافر ہیں ، اور مسجد کی صفائی ادب و احترام کا لحاظ کرتے ہیں تو سونے کی گنجائش ہے ، باہر جگہ ہو تو وہاں سونا اور وہیں کھانا پینا اچھا ہے
آپ کے مسائل اور ان کا حل جلد ٣ صفحہ ٤٦٢
غیرمعتکف کا مسجد میں سونا مکروہ ہے، جو حضرات مسجد میں جائیں وہ اِعتکاف کی نیت کرلیا کریں، اس کے بعد ان کے سونے کی گنجائش ہے۔
فتاویٰ قاسمیہ جلد ١٨ صفحہ ٩٧
دعوت وتبلیغ کی لائن سے مسجد میں جولوگ وقت دیتے ہیں وہ مسجدمیں عبادت اور دینی مذاکرہ کی نیت سے ہی داخل ہوتے ہیں ، اور عبادت اور دینی مذاکرہ کی نیت سے مسجد میں داخل ہونا اعتکاف کی نیت کی طرح ہے ، لہٰذا جولوگ اس طرح کی نیت سے مسجد میں داخل ہوتے ہیں ، ان کے لئے اس درمیان مسجد میں سونے کی بھی اجازت ہوجاتی ہے، لہٰذا دعوت کاکام کرنے والوں میں سے جولوگ اس نیت سے داخل ہوتے ہیں ، ان کا مسجد میں سوجانا بھی جائز ہے ۔
کتاب النوازل جلد ١٣ صفحہ ٥٠٧
معتکف اور ایسا مسافر جس کا کہیں ٹھکانہ نہ ہو، اس کا مسجد میں سونا درست ہے، اور تبلیغی جماعت والے اگر صفائی اور مسجد کے ادب واحترام کا لحاظ رکھیں تو اُن کے لئے مسجد میں سونے کی گنجائش ہے
فتاویٰ حقانیہ جلد ٥ صفحہ١٣٧
کفایت المفتی جلد٣ صفحہ ١٤٤