Home » Hanafi Fiqh » Askimam.org » Talaaq question- Urdu

Talaaq question- Urdu

Answered as per Hanafi Fiqh by Askimam.org

Zaid ne apni biwi se kaha “aur aj mai keh raha hun k agar ayinda tumne ye bat isharey mein bhi kahi k tum is shadi se khush nahi ho, tumhe talaq”. Ye bat zaid ne ghusse mein apni biwi ko darane k liye kahi thi aur foran hi apne aplfaz wapas le liye the. Lekin zaid ki biwi ne kuch dino bad ye bola k wo ye shadi kar k pachhta rahi hai. To mera sawal ye hai 1) Kya shart foran wapas lene se khatm ho gayi? 2) kya talaq hui? 3) agar talaq hui to talaq e raji hui ya bayin? 4) aur kya har bar biwi k us bat k bolne se ek talaq aur ho jaegi? Zaid aur uski biwi ek dusre se bohot khush hain aur dono sath rehna chahte hain.

Answer

In the Name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful.

As-salāmu ‘alaykum wa-rahmatullāhi wa-barakātuh.

1)     Talaq ki shart wapas nahi ho sakti he. [1] Ha shart ko batil karne ki eyk surat he albata ye sirf us waqt hoga jub biwi ne Talaq ki jo shart lagayi gayi ho us ko pura na kiya ho. Agar us ko pura kiya to ye hila nahi chalega. Tariqa ye hei:

a)     Shohar ne biwi par shart lagay our us shart ko batil karna chahta hei to shohar biwi ko Talaq e bain de mithal ke tor par shohar biwi ko eyk Talaq ke niyat se ye kahe “mein tujse juda hogay”

b)    Talaq bain ke baad iddat guzare

c) Phr jo shart lagayi gayi thi Talaqe baain se phle us ko pura kya jaye. Mithal ke toor par mathkoora bala surat mei Talaq e baain ke baad biwi kahe ke mei ye shadi kar k pachhta rahi ho d)Phir us ke baad dobara nikah kiya jaye.

2)     Talaq waki ho gayi isliye ke shart payi gayi.[2]

3)     Talaqe rajie payi gayi.[3]

4)     Nahi. Is liye ke shart ye tha ke ayinda agar wo khegi to Talaq waqi ho jayegi lihath agar us ne (biwi) ne alfaz khe to Talaq waki hogi our shart khatam hojayegi. [4]

And Allah Ta’āla Knows Best

Ismail Dawoodjee

Student Darul Iftaa
Zambia

Checked and Approved by,
Mufti Ebrahim Desai.

www.daruliftaa.net 

[1] فتاوى دار العلوم ديوبند ج10 ص76 دار الاشاعت

[2] فتاوى دار العلوم ديوبند ج10 ص59 دار الاشاعت

و ان وجد الشرط فى الملك انحلت اليمين بان قال لامرأته ان دخلت الدار فأنت طالق فدخلت امرأته وقع الطلاق لوجود الشرط (التاترخانية ج5 ص52 م زكريا)

[3] فتاوى دار العلوم ديوبند ج10 ص431 دار الاشاعت

[4](ففي جميعها) أي جميع الألفاظ (إذا وجد الشرط انتهت اليمين) لأنها غير مقتضية للعموم والتكرار لغة فبوجود الفعل مرة يتم الشرط وإذا تم وقع الحنث فلا يتصور الحنث مرة أخرى إلا بيمين أخرى أو بعموم تلك اليمين وليس فليس ….. (إلا في) كلمة (كلما فإنها تنتهي) اليمين فيها (بعد الثلاث) في الحرة والثنتين في الأمة )مجمع الأنهر في شرح ملتقى الأبحر ج 1 / ص 418 دار احياء تراث)

(وألفاظ الشرط: إن) بكسر الهمزة (وإذا، وإذ ما، وكل) وهذا ليس بشرط حقيقة، لأن ما يليها اسم، والشرط ما يتعلق به الجزاء، والأجزية تتعلق بالأفعال، لكنه ألحق بالشرط لتعلق الفعل بالاسم الذي يليها، كقولك: كل امرأة أتزوجها فكذا، درر (وكلما، ومتى، ومتى ما) ونحو ذلك، كلو، نحو: أنت كذا لو دخلت الدار (ففي كل هذه الشروط إذا وجد الشرط انحلت اليمين) ، لأنها غير مقتضية للعموم والتكرار، فبوجود الفعل مرة يتم الشرط، ولا بقاء لليمين بدونه (إلا في كلما فإن الطلاق يتكرر بتكرار الشرط) لأنها تقتضي تعميم الأفعال(اللباب ص446 بشار بكري)

فحيلة من علق الثلاث بدخول الدار أن يطلقها واحدة ثم بعد العدة تدخلها فتنحل اليمين فينكحها (الدر المختار، ج3 ص355 سعيد)

فتاوى محمودية، كراجي، ج13 ص119 فاروقية

This answer was collected from Askimam.org, which is operated under the supervision of Mufti Ebrahim Desai from South Africa.

Read answers with similar topics: