IslamQA

Is it permissible to run a chartered accountancy?

Answered according to Hanafi Fiqh by Askimam.org

Aoa

We are running a college of chartered accountancy. Is it OK in Islam?

Answer

In the Name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful.

As-salāmu ‘alaykum wa-rahmatullāhi wa-barakātuh.

A college of chartered accountancy teaches people how to become an accountant. This is permissible.[1]

And Allah Ta’āla Knows Best 

Mu’ādh Chati

Student Darul Iftaa
Blackburn, England, UK

Checked and Approved by,
Mufti Ebrahim Desai.

 


[1] تعلم النجوم قدر ما يعرف مواقيت الصلاة والقبلة لا بأس به يستحب أن يتعلم الرجل من الطب قدر ما يمتنع له عما يضر بدنه تعلم الكلام والمناظرة فيه قدر ما يحتاج إليه غير منهي

الفتاوى السراجية لسراج الدين الأوشي ت569ه (310) زمزم ببلشرز

 

“واعلم أن تعلم العلم يكون فرض عين وهو بقدر ما يحتاج لدينه وفرض كفاية وهو ما زاد عليه لفنع غيره ومندوبا وهو التبحر في الفقه وعلم القلب وحراما وهو علم الفلسفة والشعبذة والتنجيم والرمل وعلوم الطبائعين والسحر والكهانة ودخل في الفلسفة المنطق ومن هذا القسم علم الحرف وعلم الموسيقي ومكروها وهو أشعار المولدين من الغزل والبطالة ومباحا التي لا يسختف فيه”

الدر المختار للحصكفي ت1088ه (42-47/1) ايج ايم سعيد

 

اتضح من المسائل المذكورة أن ضابط الإعانة على الحرام على مذهب أبي حنيفة رضي الله عنه هو أن ما قامت المعصية بعينه فمكروه كبيع الخمر والمزاميز ومعنى بعينه أن عينه منكرا لا تقبل إلا الفعل المحظور وأن ما لم تقم المعصية بعينه فغير مكروه ويطيب أجره ومعنى ذلك أن عينه ليست منكرا بأن المقصود الأصلي منها ليس المعصية وإنما هي أمر عارض يحصل بفعل فاعل مختار فتنقطع نسبته عن البائع أو غيره أما في الأعمال فيكفي فيما لم تقم المعصية بعينه أن يتوسط فعل فاعل مختار كما في رعي الخنازير وتعمير الكنيسة 

خلاصة الأحكام في مسألة الإعانة على الحرام لصلاح أبي الحاج ص22

 

ہر ایسي ملازمت اور نوکري جس میں شریعت کے احکام کي خلاف ورزي نہ کرنا پڑتي ہو وہ جائز ہے پس اگر پولیس کي نوکري بھي ایسي ہو تو جائز ہوگي

محمود الفتاوی (469/5) مکتبہ محمودیۃ

بینک کي ملازمت اس لۓ ناجائز ہے کہ اکثر اوقات یہ سودي لین دین میں تعاون ہوتا ہے اور سودي معاملات میں تعاون بھي جائز نہيں جب کہ گورنمنٹ کي دوسري ملازمتوں میں ملازمت کرنے والوں کا سود لینے اور دینے والوں سے کوئي تعلق نہیں ہوتا اس لۓ بینک کي ایسي ملازمت جس میں سودي کاروبار کے لکھنے یا لینے اور دینے میں تعاون ہوتا ہو جائز نہیں ہے اور دوسري سرکاري ملازمتیں جن میں براہ راست کسي حرام کا ارتکاب نہ ہوتا ہو جائز ہیيں

کتاب الفتاوی (410/5) زمزم پبلشرز

البتہ نیچے درجہ کي ملازمت (مثلا جاروب کش چوکیدار وغیرہ جن کا کاروبار اور معاملات سے تعلق نہیں نفس عمارت کي حفاظت وغیرہ پر مامور ہیں) جائز ہے

کتاب الفتاوی (392/5) زمزم پبلشرز

ہاں بینک میں وہ شعبے جو سود سے متعلق نہیں ہے مثلا بینک میں چپراسي باورچي درائيونگ جاروب کشي وغیرہ کي ملازمت جائز اور درسست ہے اور تنخوااہ بھي حلال ہے

فتاوی دار العلوم زکریا (673/5) زمزم پبلشرز 

سودي کاروبار کرنے والے اداروں میں بجلي کي فٹنگ؟

آپ کے کام میں کوئي شرعي قباحت نہیں ہے اداروں کا سودي کاروبار ان کا فعل ہے جس کا وبال اور گناہ انہي پر ہے لہذا آپ کے کام کي اجرت بلا شبہ حلال ہے

احسن الفتاوی (329/7) ایچ ایم سعید

 

 

This answer was collected from Askimam.org, which is operated under the supervision of Mufti Ebrahim Desai from South Africa.

Find more answers indexed from: Askimam.org
Read more answers with similar topics:
Subscribe to IslamQA Weekly Newsletter

Subscribe to IslamQA Weekly Newsletter

You will receive 5 Q&A in your inbox every week



We have sent a confirmation to you. Please check the and confirm your subscription. Thank you!