Home » Hanafi Fiqh » Askimam.org » Types of fluids discharge from the male private part

Types of fluids discharge from the male private part

Answered as per Hanafi Fiqh by Askimam.org

Salam

Mufti sahab yeh bataye ki mani ke kitne aksam hai. kabhi kabhi istinja ke saath mani jaisa kuch nikal jata hai jaisa anda fodhne ke baad nikalta hai. kya yeh mani hi hai kya aisa hone se hum na pak ho jatye hain please reply

Answer

In the Name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful.

As-salāmu ‘alaykum wa-rahmatullāhi wa-barakātuh.

Dar asl, teen qism key paani/rutubat mard key sharam gaah se nikalti hai pishaab ke ‘ilawah:[1][2] [3]

1)    Madhi: Yeh saaf patlaa sa paani hai jo ibtidayee shahwat mein nikaltey hain.
Madhi napaak hai aur issey wudhu laazim hogaa naakey ghusl.

2)    Mani: Yeh safaid gaarhaa josh maarker nikalne wala paani/qatrey hai jo intihaa’ie shahwat mein nikaltey hain.
Mani napaak hai aur issey ghusl laazim hotaa hai.

3)    Wadi:  Yeh peshaab se pehley yaa uske baad, yaa warzish karney key baad nikalne walaa paani/qatrey hai jo baghair shahwat key nikaltey hain.
Wadi napaak hai aur isse sirf wudhu laazim hotaa hai.

Surat-e-mas’ulah mein, ager woh qatrey/rutubat beghair shahwat ke nikley hon, toh woh Wadi shumaar hogaa jiski wajah se aap per sirf wudhu laazim hogaa.

And Allah Ta’āla Knows Best

Mirza Mahmood Baig

Student Darul Iftaa

KSA

Checked and Approved by,
Mufti Ebrahim Desai.

___________


[1] حاشية الطحطاوي على مراقي الفلاح شرح نور الإيضاح (ص: 155)

وما ينقض الوضوء بخروجه من بدن الإنسان” كالدم السائل والمني والمذي والودي والاستحاضة والحيض والنفاس والقيء ملء الفم ونجاستها غليظة بالاتفاق لعدم معارض دليل نجاستها عنده ولعدم مساغ الاجتهاد في طهارتها عندهما

 

بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع (1/ 112)

( فَصْلٌ ) : وَأَمَّا بَيَانُ مَا يَنْقُضُ الْوُضُوءَ فَاَلَّذِي يَنْقُضُهُ الْحَدَثُ .

وَالْكَلَامُ فِي الْحَدَثِ فِي الْأَصْلِ فِي مَوْضِعَيْنِ : أَحَدُهُمَا : فِي بَيَانِ مَاهِيَّتِه ، وَالثَّانِي : فِي بَيَانِ حُكْمِهِ ، أَمَّا الْأَوَّلُ فَالْحَدَثُ هُوَ نَوْعَانِ : حَقِيقِيٌّ ، وَحُكْمِيٌّ أَمَّا الْحَقِيقِيُّ فَقَدْ اُخْتُلِفَ فِيهِ ، قَالَ أَصْحَابُنَا الثَّلَاثَةُ : هُوَ خُرُوجُ النَّجَسِ مِنْ الْآدَمِيِّ الْحَيِّ ، سَوَاءٌ كَانَ مِنْ السَّبِيلَيْنِ الدُّبُرِ وَالذَّكَرِ أَوْ فَرْجِ الْمَرْأَةِ ، أَوْ مِنْ غَيْرِ السَّبِيلَيْنِ الْجُرْحِ ، وَالْقُرْحِ ، وَالْأَنْفِ مِنْ الدَّمِ ، وَالْقَيْحِ ، وَالرُّعَافِ ، وَالْقَيْءِ وَسَوَاءٌ كَانَ الْخَارِجُ مِنْ السَّبِيلَيْنِ مُعْتَادًا كَالْبَوْلِ ، وَالْغَائِطِ ، وَالْمَنِيِّ ، وَالْمَذْيِ ، وَالْوَدْيِ ، وَدَمِ الْحَيْضِ ، وَالنِّفَاسِ ، أَوْ غَيْرَ مُعْتَادٍ كَدَمِ الِاسْتِحَاضَةِ ، .

البحر الرائق شرح كنز الدقائق (2/ 401)

 أن كل ما يخرج من بدن الإنسان مما يوجب خروجه الوضوء أو الغسل فهو مغلظ كالغائط والبول والمني والمذي والودي والقيح والصديد والقيء إذا ملأ الفم

 

فتاوى حبيبية: 1/367

منی اور مذی میں فرق

[2]  الدر المختار للحصفكي (1/ 178)

لاغسل عند (مذي أو ودي)  بل الوضوء منه ومن البول جميعا على الظاهر….

غُسل کے آداب واحکام، ص۱۷،۱۸، مؤلف : حضرت مولانا مفتی مبین الرحمن صاحب

منی، مذی اور ودی کی تعریف اور حقیقت:
1: ودی: یہ گاڑھے قطرے ہوتے ہیں جو کبھی تو پیشاب کے بعد نکلتے ہیں، کبھی غسلِ جنابت کے بعد اور کبھی کوئی بھاری چیز اٹھانے کے بعد نکلتے ہیں۔ (ہدایہ،موسوعہ فقہیہ،البحر الرائق، عالمگیری، امداد الفتاویٰ)
حکم: ودی سے غسل فرض نہیں ہوتا۔(رد المحتار)

2: مذی: وہ پانی جو شہوت اور جوش کے وقت نکلتا ہے لیکن اس سے شہوت اور جوش ٹھنڈا نہیں ہوتا ، اور اس کا رنگ بھی بالکل پانی ہی کی طرح ہوتا ہے۔(ہدایہ،موسوعہ فقہیہ ودیگر کتب

)حکم: مذی سے بھی غسل فرض نہیں ہوتا۔(صحیح البخاری حدیث: 269، سنن ابی داود حدیث:206،رد المحتار)

3: منی : یہ درحقیقت لیس دار گاڑھا مادھا ہوتا ہے، یہ پانی کی طرح تو نہیں ہوتا بلکہ اس میں ذرات نما ہوتے ہیں، یہ اس وقت نکلتی ہے جب شہوت اپنے انتہا کو پہنچتی ہے اور یہ عموما جھٹکے سے نکلتی ہے جس کے بعد شہوت اور جوش ٹھنڈا ہوجاتا ہے اور عضو میں فتور آجاتا ہے۔(ہدایہ،موسوعہ فقہیہ ودیگر کتب)
حکم: شہوت سے منی نکلنے کے بعدغسل فرض ہوجاتا ہے۔
(صحیح مسلم حدیث: 736، سنن ابی داود حدیث:206،رد المحتار)

فائدہ: بہت سے حضرات منی اور مذی کے مابین فرق نہیں کرپاتے جس کی وجہ سےوہ غسل کرنے کے معاملے میں پریشان رہتے ہیں، اس لیے مذکورہ بالا تفصیلات کو اچھی طرح ذہن نشین کرلیا جائے تاکہ غلطیوں اور غلط فہمیوں کا ازالہ ہوسکے۔

 

[3]  النتف في الفتاوى للسغدي (1/ 30)

الْفرق بَين المذى والمنى

وَالْفرق بَين المذى والمنى خَمْسَة اشياء

احدها ان رَائِحَة الْمَنِيّ انتن من رَائِحَة المذى

وَالثَّانِي يكون المنى أَكثر من المذى

وَالثَّالِث تَأْثِير المنى فِي الثَّوْب أَشد من تَأْثِير المذى

وَالرَّابِع اذا غسل المذى من الثَّوْب يذهب أَثَره وَلَا يذهب اثر المنى اذا غسل

وَالْخَامِس يفتر الذّكر بنزول المنى وَلَا يفتر بنزول المذى

النتف في الفتاوى للسغدي (1/ 35)

وبخروجه يجب الْوضُوء وَهِي عشرَة أَشْيَاء

الْبَوْل والمذى والوذى وَالْغَائِط والقيء والقلس والمرة وَالدَّم والقيح والصديد

النتف في الفتاوى للسغدي (1/ 36)

 – وبخروجه يجب الْغسْل وَهُوَ ثَلَاثَة أَشْيَاء النُّطْفَة 2 وَدم الْحيض 3 وَدم النّفاس فدم الْحيض

This answer was collected from Askimam.org, which is operated under the supervision of Mufti Ebrahim Desai from South Africa.

Read answers with similar topics: