Home » Hanafi Fiqh » Askimam.org » Birth control

Birth control

Answered as per Hanafi Fiqh by Askimam.org

Assalam alikum Mufti Saheb,

I have one question regarding making a birth control.

As My wife is very week and she had already gone 4 C-section till now. Now she is Pregnant and her due is on 24th march, but doctor told the C-Section has to be done on 4th March, that is 20 day earlier, as she is very week and already had 4 C-section before. (but we have only 1 child alive in these 4  C-Sections.) Now it will be 5th C-Section. Doctor Advice is to make a full stop after this for birt control. As doctor tells it may be danger in her life too. 

But my wife tells if its not permissible in Islam she will not go for birth control. Can you please suggsst is it allowed for birth control in such a case.

waiting for your reply.

Answer

In the Name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful.

As-salāmu ‘alaykum wa-rahmatullāhi wa-barakātuh.

It is permissible for your wife to adopt any form of temporary birth control method that is suitable for her according to her doctor.

And Allah Ta’āla Knows Best

Syed Haneef Ahmed

Student Darul Iftaa

New York, U.S.A

Checked and Approved by,

Mufti Ebrahim Desai.

 (368/27) فتاوی محمودیہ

جب بیوی کی حالت ایسی ہو کہ اس کو حالت حمل میں شدید تکالیف کا سامنا ہوتا ہے تو صحت ہونے اور قوت آنے تک بیوی کی رضامندی سے عزل کی اجازت ہے۔

(347/8) احسن الفتاوی

عزل درست ہے اگر عورت اتنی کمزور ہے کہ بار حمل کا تحمل نہیں کرسکتی۔ 

(228/6) کتاب الفتاوی

ماں بچوں کی پیدائش ماں کی جسمانی صحت دماغی صحت یا اس کی زندگی کیلئے خطرناک ہو تو عزل درست ہے۔ 

()جواہر الفقہ

ختلف أصحاب رسول الله صلى الله عليه وسلم في العزل فعلي رضي الله عنه يكره وابن عباس وابن عمر وابن مسعود رضي الله عنهم كانوا لا يكرهون ذلك وهو المذهب عند أصحابنا إلا أن علمائنا قالوا في المرأة المنكوحة يشترط رضاها بالعزل وفي الأمة المنكوحة يشترط رضا المولى عند أبي حنيفة رحمه الله وعندهما يشترط رضا الأمة وفي الأمة المملوكة لا يشترط رضاها بلا خلاف (ويعزل عن الحرة) وكذا المكاتبة “نهر” بحثا (بإذنها) لكن في “الخانية” أنه يباح في زماننا لفساده قال كمال فليعتبر عذرا مسقطا لإذنها

الدر المختار

At Tatarkhaniyyah (202/18 – Maktabah Zakariyyah):

رجل عزل عن امرأته بغير إذنها لما يخاف من الولد السوء في هذا الزمان فظاهر جواب الكتاب أن لا يسعه وذكر هنا يسعه لسوء هذا الزمان كذا في الكبرى

Fatawa Hindiyyah (354/5 – Darul Fikr):

لكن قول الفتح فليعتبر مثله إلخ يحتمل أن يريد بالمثل ذلك العذر كقولهم مثلك لا يبخل ويحتمل أنه أراد إلحاق مثل هذا العذر به كأن يكون في سفر بعيد أو في دار الحرب فخاف على الولد أو كانت الزوجة سيئة الخلق ويريد فراقها فخاف أن تحبل

(Raddul Muhtar (176/3) Darul Fikr):

وهذا إذا لم يخف على الولد السوء لفساد الزمان وإلا فيجوز بلا إذنها

(Jami’ur Rumooz 294/1):

وقدمنا هناك عن النهر بحثا أن لها سد فم رحمها كما تفعله النساء مخالفا لما بحثه في البحر من أنه يحرم بغير إذن الزوج لكن يخالف ما في الكبرى إلا أن يحمل على عدم خوف الفساد تأمل

Raddul Muhtar (374/6 – Darul Fikr):

مادہ حیات (منی) کے اپنے مستقر (رحم) تک پہنچنے سے قبل بصورت عزل وغیرہ فرج میں ڈالنا میاں بیوی کی آپس کی رضامندی سے جائز ہے- اگر چہ ضرورت شدیدہ نہ بھی ہو- فساد زمانہ کی وجہ سے متاخرین علماء نے بیوی کی اجازت کو بھی عزل کے جواز کے لۓ شرط قرار نہیں دیا- بلکہ مرد کی صوابدید پردے چھوڑا ہے- وہ اگر ضرورت محسوس کرے تو عزل کرسکتا ہے- قال في الدر المختار (ويعزل عن الحرة) وكذا المكاتبة از بختار (بإذنها) لكن في الخانية أنه يباح في زماننا لفساده قال الكمال فليعتبر عذرا بڑکے لفافے کے استعمال سے مادہ تولید اگر رحم میں جانے ہی  نہیں پاتا اس کا استعمال زوجین کی رضامندی سے حسب ضرورت جائز ہوگا لیکن اسے قانونی شکل دے کر رائج کرنا جائز نہیں- ہر شخص اپنے انفرادی حالات کو دیکھ کر عزل کرسکتا ہے- لیکن مادہ تولید کے رحم تک پہنچنے کے بعد پھر اس کا اخراج یا اسقاط کرنا بغیر ضرورت شدیدہ کے جائز نہیں- اگر ضرورت شدیدہ پیش ہوجاۓ- مثلا حمل ٹھہرنے سے دودھ خشک ہوجاتا ہے اور بچے کے باپ میں یا دودھ پلانے والے میں استطاعت نہیں- بچے کی ہلاکت کا اندیشہ ہے وغیرہ وغیرہ تو ایسی صورت میں نفخ روح سے قبل اس کا اسقاط صحیح ہے ورنہ نہیں

فتاوی مفتی محمود (177/10) محمد ریاض درانی

 

ضبط تولید کا شرعی حکم کیاہے

اگر جرورت محسوس ہو تو بحالت عذر جب تک عذر باقی رہے چند دن  کیلئے ضبط ضمل کی تدبیر و معالھہ کرسکتے ہیں لیکن بدون شرعی عذر کہ بچہ دانی نکال کر دائما اولاد سے محروم ہونے کی کوشش کفران نعمت ہے مگر ہمیشہ کیلئے ضبط ولادت کسی شدید اور انتہائے مجبوری ہی میں جائز ہوسکتی ہے۔ 

(182/10) فتاوی رحیمیہ

This answer was collected from Askimam.org, which is operated under the supervision of Mufti Ebrahim Desai from South Africa.

Read answers with similar topics: