Home » Hanafi Fiqh » Askimam.org » Is the earning from tobacco cultivation and cigarette manufacturing halal?

Is the earning from tobacco cultivation and cigarette manufacturing halal?

Answered as per Hanafi Fiqh by Askimam.org

I have a cousin brother in India who has most of his earning yearly from cultivating tobacco and making cigarettes and exporting the cigarettes to other countries. IS THE EARNING FROM TOBACCO AND CIGARETTES PRODUCTIO AND SELLING IS HALAL?

Answer

In the Name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful. 

Assalāmu ῾alaykum wa Rahmatullāhi Wabarakātuh

The harms of cigarette smoking are well known. It is makrooh (disliked)to cultivate tobacco specifically to produce cigarettes. The income from cigarette sales will be contaminated [1]

And Allāh Ta῾āla Knows Best

Wassalāmu alaykum 

Jibran Kadarkhan

Student Dārul Iftā

Mauritius

Checked and Approved by:

Mufti Ebrahim Desai



 
   

[1] ’’والحاصل أن جواز البيع يدور مع حل الانتفاع” (رد المختار, كتاب البيوع, باب البيع الفاسد: 5/69, سعيد)

 (و كذا في المنتقى فى الملتقى مع مجمع الأنهار.3/84, غفارية)

) “ففيهم منه حكم النبات وهو إباحة على المختار أو التوقف, وفيه إشارة الى تسليم اسكاره وتفتيره و إضراره”والا لم يصح ادخاله تحت القاعدة المذكورة ولذا امر بالتنبة .قوله وقد كرهه شيخنا العمادي في هديتة. (رد المختار ,كتاب الأشربة  , قبيل كتاب الصيد , 6/460,سعيد)

واما في الدار المختار: وصح بيع غير الخمر ومفاده صحة بيع الاحشيشة ولأفيون, وفي الشامي: قوله ومفاده اْي مفاد التقييد الخمر,و لا شك في ذالك لأنهما دون الخمر و ليسا فوق الأشربة المحرمة ,فصحة بيعها فافهم.(الدار المختار :6/454,كتاب لأشربة,سعيد)

) أما بيعها وشراؤها فيجوز لإمكان لأنتفاع بها غير الشرب بدليل تقييد لأصحاب الجواز في مثلها بما لا ينتفع به) “رفع الآلتباك في حكم تعاطي شجرة التنباك”    

( كفاية المفتى:9/148)

(فتاوى محمودية:24/162,مكتبة المحمودية) 

(فتاوى دار العلوم زكريا: 5/144, زمزم)

[B] قوله وصح بيع غير الخمر أي عنده خلافا لهما في البيع والضمان، لكن الفتوى على قوله في البيع و على قولهما في الضمان(الدر المختار مع ردالمختار: ص,ج6/ص454,كتاب اللأشربة,سعيد(

و في الشامى : نظمه الشرنبلالي في شرحه علي الوهبانية بقوله  ويمنع من بيع الدخان و شربه وشاربه في الصوم لا شك يفطر.(فتاوى الشامى: 2/395,سعيد)

[C] في البيع، وعلى قولهما في الضمان إن قصد المتلف الحسبة وذلك يعرف بالقرائن، وإلا فعلى قوله كما في التتارخانية وغيرها.ثم إن البيع وإن صح لكنه يكره كما في الغاية.. )رد المحتار على الدر المختار6/ 454  دار الفكربيروت(

 تمباکو کی تجارت

جواب: تمباکو کے سلسلے مي  اور درست راۓ يہ ہے کہ اس کا کھانا مکروہ ہے اور جو چيز خود مکروہ ہے اس کو فروخت کرنا بھی مکروہ ہے، اس ليےتمباکو فروشی حرام تو نھيں ہے ،  ليکن کراھت سے بھی خالی نہيں،( كتاب الفتاوى: 5/202)

بيڑی سگريٹ کی فروخت

جواب: خريد و فروخت کے سلسلہ ميں اصول يہ ہے کہ جو چيز جائز ہو ،اس کا بيچنا جائز ہے، جو چيز حرام اور مکروہ ہو اس کا بيچنا بھی مکروہ ہے،پھر اس کے استعمال کرنے ميں جس درجے کی کراھيت ہوگی ، فروخت کرنے ميں بھی اس درجے کی کراھت ہوگی،سگريت بيڑی گٹکھا صحت کہ لے مضر ہے،اس لے کم سے کم کراھت سے خالی نہيں،پھر ان ميں جو چيز جس درجے مضر ہوگی ،ان کو فروخت کرنے ميں سگريٹ سے زيادہ کراھت ہوگی(کتاب الفتاوی:5/201)

تمباكو کی کاشت،تجارت اور استعمال

تمباکو کی کاشت بہی جائز ہے ، تجارت بہی جائز ہے، استعمال بہی جائز ہے،الا يہ کہ وہ نشا آور ہو،تب منع کيا جاۓ ) فتاوى محموديه: 18/397)

سگريت پينا

بلا ضرورت(شوقيہ) پينا مکروہ ہے،بغير منہ صاف کۓ ہوۓ مسجد ميں جانا جس کی بدبو سے دوسروں کو اذيت ہنچہچے منع ہے۔(18/389)

تمباکو کی کاشت اور اس کی تجارت کا حکم :

جواب: تمباکو کی کاشت اور اس کی تجارت جائز ہے،اگر چہ تمباکو سگڑيت ميں استعمال کيا جاتا ہے،ليکن سگريت کی حرمت مسلم نہيں ہے،نيز غير مسلم زيادہ پيتے ہيں،البتہ اجتناب اولی اور بہتر ہے،

تاليفات رشيديہ ميں ہے:

تمباکو خوردنی اور نوشيرنی کی تجارت جائز ہے، مگر اولی نہيں۔

کفايۃ المفتی ميں ہے:

تمباکو کی تجارت جائز ہے اور اس کا نفع استعمال ميں لاناحلال ہے(5فتاوی دار العلوم زکريا:5/144/145)۔

سگرييت فروخت کرنے کا حکم:

جواب: عصر حاضر ميں اطباء کا اتفاق ہے کہ سگريت نوشی جسم کے لےضرر رساں ہے اس ايے قديم زمانہ ميں بھی علماء کرام نے سگريت نوشی کو مکروہ قرار ديا تھا،بايں وجہ اس کی تجارت بھی ہے اس لے اجتناب کرنا چائے،ہاں اس کی آمدنی کو حرام نہيں کہا جائگا۔

خلاصہ يہ ہے کہ تجارت مکروہ ہے ،تاھم آمدنی حلال ہے((فتاوی دار العلوم زکريا؛5/136’137)۔

                                                                                                                              

This answer was collected from Askimam.org, which is operated under the supervision of Mufti Ebrahim Desai from South Africa.

Read answers with similar topics: